piątek, 18 grudnia 2015

Świąteczne prezenty



  

Rodzinna atmosfera, świąteczna choinka, świecidełka, zapach pierniczków, które robi mama z świątecznymi utworami w tle i ten śnieg za oknem
 - ten cudowny świąteczny klimat! 
Czujecie, to? Ja też nie. Z roku na rok święta tracą tą magiczną atmosferę.
Nie wiem czym jest to spowodowane, być może tym, że człowiek z wiekiem przesiąkł 
już tym wszystkim i święta nie cieszą go tak jak dawniej.
 Do wigilii zostało jeszcze 6dni..? Aktualnie jeszcze to do mnie nie dotarło :)
Zapraszam do przeczytania paru propozycji prezentów, 
jeśli tak jak ja kupujecie wszystko na ostanią chwile.



ŚWIĄTECZNE KUBKI



Czyli najbardziej oczywisty prezent. Kubek z ciekawym i uroczym motywem renifera lub bałwana na pewno spodoba się każdemu. Można je z pewnością nabyć w każdym sklepie.





      LAMPKI

    

Z pewnością nadadzą uroku każdemu pomieszczeniu i rzeczy. Kreatywność z nimi na pewno jest ogromna a efekty zniewalające. Na pewno wprowadzą każdego w świąteczny nastrój.

PIŻAMA


    

Słodkie piżamki z postaciami z Disney'a lub innymi wzorkami.
 Są ciepłe, urocze i prze słodkie - jeśli chodzi o mnie są idealnym prezentem.


ŚWIECZKI

  

Jak najbardziej uniwersalny prezent na świecie dla każdego: mamy, babci, przyjaciółki chłopaka itp. Wprowadzają każdego z nas w świąteczny i radosny klimat.



Pluszaki

 

Mięciutkie i kochane pluszaki to z pewnością trafny prezent dla każdego  




A wy jakie prezenty polecacie, 
piszcie w komentarzach!



36 komentarzy:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kiepska w dawaniu prezentow ale swieta spedzam w Polsce wiec dla moich znajomych nakupuje polskich slodyczy nie ma nic lepszego od krowek itp ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje ;) Ja osobiście uwielbiam dostawać płyty ukochanych zespołów i książki ;) I słodycze haha! Nic do szczęścia więcej. A sama staram się trafić w gust osoby, co w niektórych przypadkach jest ciężkie.
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post:)
    Bardzo ciekawe propozycje skorzystam...
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę inspirujący post i te pidżamy *-*
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o wspólna obserwacje, ja juz dodałam :) teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, osobiście już skorzystałam z pomysłu na świąteczny kubeczek!


    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas :)
    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły na prezent. Ja może zaproponowałabym ALBUM ZE ZDJĘCIAMI I JAKIMIŚ FAJNYMI CYTATAMI CO OSOBA LUBI. Albo jakiś ładny obraz do powieszenia no dużo ciekawych pomysłów.
    Może wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i Twój blog też. Bardzo mi się tu spodobało! Lampki są cudowne *,*
    Jeśli jesteś zainteresowana wzajemna obserwacją zacznij u mnie i daj znać w kom :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwacje i też chętnie obserwuję :*

      Usuń
  10. Chyba jednak piżamy, świeczki też są fajne. Obserwujemy? Daj znać u mnie http://domkaa-g.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi to wszystko kojarzy się z jesienią/zimą haha :D
    Lampki są takie nastrojowe *.*
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pomysły
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam rzeczy, budynki przystrojone lampkami *.*

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, możemy zaobserwować ;)
    Fajne inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo nasze imienniczki! :D Świetny post i super design bloga! :*
    Wspólna obserwacja? Dajcie znać!
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie czuję świąt.Trochę smutno.;C
    Fajne pomysły na prezent.Ja dodatkowo postawiłabym na coś własnoręcznie robionego.;)
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku chyba nikt nie czuje swiąt :(
    Fajne pomysly na prezenty, na pewno skorzystam.
    julia-michalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham te wszystkie świąteczne pierdoły, ale jakoś w tym roku właśnie nie czuję klimatu. może faktycznie z wiekiem zanika magia świąt, nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły! Zwłaszcza ten z piżamą :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w stronę kosmetyków poszłam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z roku na rok nie czuje sie tej magii, bo człowiek jest coraz starszy i inaczej to widzi.. Za dzieciaka cieszylismy sie przyrządzaniem posiłków itp. a teraz to nic przyjemnego - wedlug mnie ;) Za dużo roboty z tym wszystkim.
    Świąt nie czuje, ale to chyba tylko przez tą pogode - jest za ciepło, sniegu nie ma.. no cóż.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajććććć fantastyczne te świąteczny kubeczki i lampki <3 uwielbiam takie gadżety, zawsze przywiązuję do nich dużą uwagę, już taka skrupulatna jestem :)
    Ja niestety tez nie czuję tej magii świąt- śniegu nie ma i jakos te święta dziwnie wyglądają, jakos w ogole to szybko zlecialo....

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne propozycje, cudne te kubeczki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygrałaś II miejsce w konkursie na moim blogu. Twój blog trafia na miesiąc do paska bocznego. Gratuluję i życzę Wesołych Świąt :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piżamka to zawsze dobry pomysł :)

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze chciałam dostać wielkiego misia, ale takiego wielkiego wielkiego haha :)


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kubki z ktorych mozna pic kakao <3 Zapraszamy do siebie :) Dopiero zaczynamy :) http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piżamka i kubek to zawsze świetny pomysł :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń