niedziela, 2 sierpnia 2015

Coś co każdy lubi


 Wczoraj mieliśmy okazje posłuchać i pobawić się w towarzystwie panów z zespołu Enej, którzy rozkręcili niezłą atmosferę panującą w Węgierskiej Górce. Koncert był widowiskowy, tak myślę, gdyż przyszło na niego spooooro ludzi. Większość fanów stojących pod sceną mogła tylko podskakiwać i klaskać, reszta ruchów była ograniczona ze względu na ilość przebywających tam osób. Inni wliczając w to nas samych, bawiła się poza obszarem sceny. Ludzie byli dość zadowoleni, sprawdzając tablice na fb tablice sypią sie zdjęcia z dopiskiem "ENEJ NAJLEPIEJ". W końcu ludzie mogli się wyszaleć i na chwile zapomnieć o rzeczywistości, bo żyli tą chwila. Było malinowo, heh.
Mnie za szczególnie zespół wykonujący muzykę folk nie zaciekawił, nie mój klimat, tak więc bawiłam się średnio. Żeby dopełnić czas poszłam tam gdzie było moje miejsce, czyli tam, gdzie znajdowały się karuzele itp. Powiedziałabym wesołe miasteczko, ale stoisk było kilka, szału nie było. Ogarniając wszystkie extremalne maszyny znowu poczułam się jak kilkuletnie dziecko cieszące sie ze wszystkiego. I nie tylko ja, większość osób było o wiele wiele ode mnie starszych i cieszyli sie tak samo jak jak. Poczuli tą nieskończoność spadając i podnosząc się co chwile w powietrze na kilka metrów. Odpowiedni klimat i muzyka jaka panowała na placu miała to coś. Wszyscy z niecierpliwością stali w kolejce te 40 min by móc na chwile poczuć siebie.Tym o to zaobserwowanym zjawiskiem stwierdzam ze każdy chciał poczuć ten dreszcz adrenaliny i myśl o tym, ze zaraz coś sie urwie i umrze, tak jak to było w moim przypadku, ale jak zawsze nic takiego sie nie wydarzyło. Chyba każdy tak ma i to jest normalne, mam nadzieje :) 

A wy, lubicie takie miejsca jak to, czy za bardzo się boicie się?
Podzielcie się swoimi przeżyciami w komentarzach :D



 ❤❤ ❤❤
                                           
     

8 komentarzy:

  1. Jestem mega cykorem i zanim wejde do wesolego miasteczka czy tez parku rozrywki z milion razy to przemysle.. nie przepadam wole kupowac maskotki xd . Co do Enej ja ich uwielbiam! Moze nie tak zeby byc ich fanka ale z przyjemnoscia slucham sobie ich muzyczki :)

    Versjada *KILK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie tego typu atrakcje!

    Zapraszam do mnie bajeerancko.blogspot.com
    Miło będzie jeśli wejdziesz w ten link ;) http://www.stylemoi.nu/white-lace-sleeve-chiffon-swing-dress.html?acc=564
    Masz snapa ? Może chcesz dodać ? ;) takadominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wesołe miasteczka/parki rozrywki :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam plenerowe koncerty ;)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uwielbiam wesołe miasteczka, jakiś czas temu byłem w Heide Parku i każdemu kto ma taką okazję tam pojechać - polecam! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest bardzo popularne u nas w Hiszpanii :P
    lubię wesołe miasteczka,a nienawidzę zoo ( jestem weganką )

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie miejsca i lubię wrócić czasami do przeszłości ;)

    OdpowiedzUsuń